بازدید سایت خود را میلیونی کنید

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» معرفی TrueMail

معرفی TrueMail

مزیت TrueMail

 TrueMail Bulk Email Verifier بررسی می کند که تمام آدرس های ایمیل موجود در لیست مشتری های شما دقیق و به روز هستند.

اگرچه فکر کردن که این روزها همه چیز در بازاریابی به شبکه های اجتماعی بستگی دارد وسوسه انگیز است ، اما هنوز اعداد و ارقام دقیقاً چنین چیزی را اثبات نمی کنند. در حالی که 20 درصد از مشتریان آنلاین می گویند که آنها برای معاملات مهم و سایر اطلاعات مربوط به نام تجاری به کانال های رسانه های اجتماعی یک برند مراجعه می کنند ، 60 درصد می گویند در لیست ایمیل یک برند مورد علاقه مشترک شده اند.

رسانه های اجتماعی در بازی فروش، مهم هستند ، اما بازاریابی از طریق ایمیل هنوز خیلی طرفدار دارد. روش دستیابی به مشتریان فعال به همین دلیل بسیار مهم است که آن ایمیل برنامه های بازاریابی متمرکز به طرفداران پر انرژی برسد. با TrueMail اطمینان حاصل می کنید لیست تان بروز است و همچنین به فروشندگان بهترین شانس ممکن برای رسیدن به موفقیت ارائه میدهد.

ممکن است در طی یک سال یک چهارم از لیست ایمیل شما با اطلاعات بد پر شود TrueMail نرخ 99 درصدی ارسال را برای ایمیل هایی که ارسال می کنید تضمین می کند ، همه اینها با استفاده از ابزار داخلی آن، برای ارزیابی هر یک از ایمیل های موجود در لیست شما و تعیین کارکردن یا عدم کارایی آن است.

TrueMail با یک لیست مشتری شامل برندهای های تجاری مانند آمازون ، گوگل و Salesforce ، با استفاده از یک جابجایی پیشرفته از سرور نامه مشتری ، برای تأیید هویت خود نتیجه می گیرد. با استفاده از SMTP و روش های اختصاصی اضافی ، TrueMail همه ایمیل های مشتری شما را به دسته هایی مانند معتبر ، نامعتبر ، ناشناخته و یکبار مصرف طبقه بندی می کند.

با داشتن این گزارش ها ، می توانید مطمئن شوید که کمپین های شما فقط مشتریانی را هدف قرار می دهند که می دانید پیشنهادهای شما را دریافت می کنند. این منجر به نرخ بالاتر و در نهایت نرخ تبدیل بالاتر فروش می شود. 

نحوه پین ​​کردن پست ها در اینستاگرام مطلب مرتبط نحوه پین ​​کردن پست ها در اینستاگرام

ویژگی های هوشمند TrueMail همچنین اشتباهات رایج موجود در لیست های ایمیل گسترده را پاک می کند ، آدرس هایی را که خطاهای نحوی معمول را نمایش می دهد و اطلاعات تماس تکراری را حذف می کند.

کاربران همچنین از امنیت کامل رمزنگاری برای کلیه اطلاعات خود برخوردار هستند ، هم از داده های مشتری و هم از نتایج چالش های داخلی شرکت اطمینان حاصل می کنند.

اشتراک دائمی در همه سرویس های تأیید کننده ایمیل انبوه TrueMail با تأیید ماهیانه حداکثر 10،000 آدرس ایمیل مختلف ، بیش از 1000 دلار است


فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   روانشناس ایرانی در لندن   |   ساخت وبلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده